Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

kamila1947

Oblíbená alba

Alba, která má kamila1947 v oblíbených

79 fotek, minulou neděli, 6 zobrazení, 1 komentář
42 fotek, minulou sobotu, 26 zobrazení, 5 komentářů | krajina, příroda, sport
32 fotek, minulý pátek, 34 zobrazení, 1 komentář | cestování, krajina, příroda
* na kole po okolí *
30 fotek, minulý pátek, 5 zobrazení, přidat komentář | cestování, krajina, příroda
Opět se vydávám na svá oblíbená místa. Tentokrát jsou louky na Čertoryji sbalené do velkých balíků a čekají na odvoz.
78 fotek, minulý týden, 45 zobrazení, 58 komentářů | cestování, klasická-fotografie, krajina, příroda, země
Malé Karpaty nabízí velké množství zajímavých míst, krásné hory a místy nedotčenou přírodu. Dnešní trasa je jednou z těch, které mám oblíbené. Vychází z Plaveckého Mikuláša (auto jsem zaparkoval u obecního úřadu) a prochází přes nádhernou Kršlenici na Čiernou skalu, výhledový kopec Javorinka a Jelení horu se zajímavým skalním útvarem. Končí opět u OÚ v Pleveckém Mikuláši. Tak pojďte se mnou na procházku Plaveckým krasem....
120 fotek, 1.7.2018, 61 zobrazení, 17 komentářů | cestování, dokumenty, krajina, příroda
První prázdninové akce se zúčastnilo 9 PPP. 16 km trasa nás vedla okolím Sobotína do Klepáčová a do sedla Skřítek. Prošli jsme po skalnatém hřebeni mezi Sobotínem a Velkými Losinami s nejvyšším Kamenitým kopcem 616 m.n.m. Sestoupili jsme do 500 m ke kapli Nejsvětější Trojice nad Maršíkovem a do údolí Merty. Znovu do kopců - Smrčina 680 m a Havraní vrch 778 m jsme došli do Klepáčová, kde jsme se občerstvili v chatě Ztracenka, Poslední kopec, který jsme museli vyšlapat do sedla Skřítek se jmenuje Závada 871 m.n.m. V restauraci Skřítek jsme asi hodinku čekali na autobus, který nás dovezl do Šumperka a pak hned vlakem do Prostějova. Ráno jsme vyjížděli v 7.35 a zpátky jsme byli v 18:58. Jeseníky opět nezklamaly.
94 fotek, 30.6.2018, 58 zobrazení, 9 komentářů | cestování, dokumenty, sport
U cyklobusu do Bukové jsem se ráno potkal jen s Alčou, v 9 hodin už jsme ve dvou šlapali do pedálů směrem na Benešov a Suchý. Naším cílem byly jeskyně Moravského krasu. Po krásné cyklostezce v lesích Drahanské vrchoviny č. 505 jsme dojeli do Sloupu. Po červené tur. značce a EV 9 jsme sjeli kolem skal k Punkevním jeskyním a pak ke Skalnímu mlýnu. Kolem domu přírody a Kateřinské jeskyně jsme se vrátili na silnici a dojeli do Ostrova u Macochy. V Holštejně jsme si dali lehký obídek ve Vinotéce U Hájků. v údolí Bílé vody, kterým jsme šlapali přes brody do Baldovce, jsme potkali skupinu turistů, ve které byli i naši 3 kamarádi PPP. Viz společná fotečka, fotila nás Vlasta, kdo jiný. Pak už jsme kolem Bílého kříže nad Otinovsí dojeli do Nivy a proti silnému větru k nové, zatím nepřístupné, rozhledně Kopaninka nad penzionem Lada v Repechách. Vyhlášenou pohostinností penzionu Lada jsme nepohrdli. Sjezd Repešákem do Hamer je klasika, i když tentokrát v něm byla pěkná zimenka. Přes Plumlov do Prostějova je to již brnkačka a tak jsem se s Alčou rozloučil u odbočky do Čechovic v 16:50 se 75 km na tacháčku.
21 fotek, 20.4.2018, 68 zobrazení, 91 komentářů | ostatní, příroda, vesnice
Po koupačce v termálech jsme se prošli kolem Losinky k zámku.
72 fotek, letos v červnu, 94 zobrazení, 150 komentářů | cestování, krajina, ostatní, příroda
K výletu jsem se inspiroval shlédnutým albem "tatrance" na Rajčeti. Autem jsme se dopravili do Kyjova a vydali se na sedmdesátikilometrový, téměř, okruh hodonínskem. Nejprve po cyklostezce Mutěnka a potom dál kolem soustavy Mutěnických a na ně navazujících Hodonínských rybníků do Mikulčic na Valy a k řece Moravě. Odtud zpět přes Hodonín a Náklo u Ratíškovic. Samozřejmá byla zastávka na milotických Šidlenách. A po několikerém vybídnutí méně zodpovědné části výpravy k opuštění posezení před sklípkem jsme se vrátili do Kyjova.
197 fotek, červenec 2017 až červenec 2018, 62 zobrazení, 14 komentářů | kultura, lidé, města, oslavy
Ve dnech 5.- 8. 7. 2018 se konal v Klatovech již 25. ročník Mezinárodního folklorního festivalu.
Poněkud objemnější album přináší fotky z podia na náměstí a videa z vystoupení souborů i momentky z okolí.
117 fotek, červen až červenec, 63 zobrazení,
Vycházka 15.7.2018 Počasí jasno
206 fotek, leden 2014 až červenec 2018, 78 zobrazení,
Výlet/Vycházka 7.7.2018 Počasí Jasno.... Z Liberce nádraží pod Ještědem na zelenou značku. 512m převýšení...

Foto i z videokamery..
11 fotek, minulou sobotu, 31 zobrazení, 27 komentářů | města, příroda, bydlení
18 fotek, 1.7.2018, 48 zobrazení, 94 komentářů | města, příroda, země

Rajce.net je největší česká sociální síť
zaměřená na sdílení fotografií a videí.

Nabízí neomezený prostor zdarma, snadnou a rychlou výrobu fotoknih i jiných fotoproduktů.